Manulife Myanmar အနေနဲ့ မြန်မာနိုင်ငံအတွက် အခိုင်အမာထားရှိထားတဲ့ ကတိကဝတ်တွေနဲ့အတူ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ ဖောက်သည် (Customer) တွေအတွက် ပြည်တွင်းအာမခံစျေးကွက်ထဲမှာ အသက်အာမခံဝန်ဆောင်မှုတွေကို ဆက်လက်ဆောင်ရွက်သွားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

မေးမြန်းလိုမှုတစ်စုံတစ်ရာရှိခြင်း (သို့) ပေါ်လစီဆိုင်ရာတောင်းဆိုချက်များရှိပါက ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Customer Care Team ဖုန်းနံပါတ် ၀၉ ၇၆၅ ၄၆၇ ၁၀၀ သို့ခေါ်ဆိုခြင်းဖြစ်စေ၊ Customer_Service_MM@manulife.com သို့ အီးမေးလ်ပေးပို့၍ ဖြစ်စေ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။ 

ပိုမိုကြည့်ရှုရန်

Manulife Myanmar အနေနဲ့ မြန်မာနိုင်ငံအတွက် အခိုင်အမာထားရှိထားတဲ့ ကတိကဝတ်တွေနဲ့အတူ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ ဖောက်သည် (Customer) တွေအတွက် ပြည်တွင်းအာမခံစျေးကွက်ထဲမှာ အသက်အာမခံဝန်ဆောင်မှုတွေကို ဆက်လက်ဆောင်ရွက်သွားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

မေးမြန်းလိုမှုတစ်စုံတစ်ရာရှိခြင်း (သို့) ပေါ်လစီဆိုင်ရာတောင်းဆိုချက်များရှိပါက ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Customer Care Team ဖုန်းနံပါတ် ၀၉ ၇၆၅ ၄၆၇ ၁၀၀ သို့ခေါ်ဆိုခြင်းဖြစ်စေ၊ Customer_Service_MM@manulife.com သို့ အီးမေးလ်ပေးပို့၍ ဖြစ်စေ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။ 

ပိုမိုကြည့်ရှုရန်
အတည်ပြုသည်
အဓိက အကြောင်းအရာသို့သွားရန် ကျော်ပါ အသိပေးချက်အကြောင်းအရာ Skip
Back

အာမခံလျော်ကြေးတောင်းဆိုခြင်း

အာမခံလျော်ကြေးတောင်းဆိုခြင်းအတွက် အောက်ပါလမ်းညွှန်ချက်များအတိုင်း ပြုလုပ်ပါ။ သင့်ရဲ့ အာမခံအကြံပေးသို့မဟုတ် ကျွန်တော်တို့ရဲ့ ဝန်ဆောင်မှုဌာန ဖုန်းနံပါတ် ၀၉ ၇၆၅ ၄၆၇ ၁၀၀ သို့ ဆက်သွယ်ပြီးတော့လည်း စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။

အာမခံလျော်ကြေးကို ဘယ်လိုတောင်းခံရမလဲ

အဆင့် ၁ (အသိပေး အကြောင်းကြားခြင်း)

လူကြီးမင်း၏ အာမခံအကြံပေးကိုအသိပေးပါ သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုဌာန ဖုန်းနံပါတ် ၀၉ - ၇၆၅ ၄၆၇ ၁၀၀ ကိုဆက်သွယ်ပါ။

အဆင့် ၂ (လိုအပ်သောလျှောက်လွှာပုံစံများ ဖြည့်သွင်းခြင်း)

အာမခံလျော်ကြေးတောင်းခံခြင်းအတွက် လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများကို ဖြည့်သွင်းပါ။ လျှောက်လွှာပုံစံ ဖြည့်သွင်းခြင်းနှင့်  လိုအပ်သော တရားဝင်အထောက်အထား စာရွက်စာတမ်းများစာရင်းကို ကျွန်ုပ်တို့မှ ကူညီပြောကြားပေးမည်ဖြစ်သည်။

အဆင့် ၃ (စာရွက်စာတမ်းများ တင်သွင်းခြင်း)

ဖြည့်သွင်းပြီးသောစာရွက်စာတမ်းများနှင့် တရားဝင်အထောက်အထား စာရွက်စာတမ်းများကို လူကြီးမင်း၏ အာမခံအကြံပေးမှတဆင့် သို့မဟုတ် Manulife ရုံးချုပ်သို့တင်သွင်းပါ။